Header Ads

Amazon Dropshipping Kılavuzu – Amazon Dropshipping Faydaları

Amazon.com: Online Shopping for Electronics, Apparel, Computers ...
Bu Amazon dropshipping kılavuzu bölümünde, Amazon dropshipping ve Amazon ile dropship faydalarını öğreneceksiniz. Bu yöntem nedir ve nasıl yapılır? Bu konuda aklınıza takılan her şey burada.
Amazon Dropshipping Avantajları
Depo maliyeti yok
Amazon dropshipping’ın avantajlarından biri, bir depo maliyetini ödemek zorunda kalmamanızdır. Bazı Amazon satıcıları ürünlerini FBA (Amazon depodan gönderim) yapmayı tercih ediyor. FBA ile satıcılar ürünlerini Amazon deposuna gönderiyor ve Amazon bu ürünleri onlar için müşterilere gönderiyor.
Satmak için büyük kitle
Özellikle, Amazon 300 milyon aktif kullanıcıya sahiptir. Böylece, işiniz için bir satış kanalı olarak Amazon’a sahip olmak büyük getiriler anlamına gelebilir. Doğru ürünü doğru fiyata satmak ve yeni müşterilerle cazip hale gelmek. Online (çevrimiçi) mağazanız Amazon’dan farklı müşteriler çekebilir. Böylece, hedef demografinize uymayan yeni müşterilerle bağlantı kurma fırsatı sunar.
Daha düşük reklam harcaması
Amazon reklamları ile ürünlerinizi satışa çıkarmak ve Amazon’da olumlu bir itibar oluşturma seçeneğiniz vardır. Bununla birlikte, bir pazar olarak, devasa nitelikteki organik trafikten de yararlanabilirsiniz. Sayfanızı optimize etmeye yönelik çaba harcayarak, organik trafik alma ihtimalinizi artırabilirsiniz. Ayrıca, Amazon reklamlarının maliyeti sizin tarafınızdan belirlenir. Asgari gereklilikler olmadığından, ne kadar miktarlarda reklam yayınlamak istediğinizi kontrol edebilirsiniz.
Amazon Dropshipping Eksileri
Amazon, dropshipper’ların platformda satış yapmasını engelleyebilecek kısıtlamalar yarattı. Dropshipper’ların platformda satmalarına izin veriyorlar. Ancak, Amazon’un FBA programını daha çok tavsiye ediyorlar. Bu yüzden ilk başta Amazon’da sistemin nasıl çalıştığını anlamak biraz zor olabilir. Bir AliExpress veya herhangi bir tedarikçi kullanmak, hizmet şartlarına aykırıdır. Amazon dropshipping politikası , net bir şekilde sattığınız ürünlerin satış yapıldıktan sonra arkasında durmanız gerektiğini belirtiyor. Aksi halde mağazanız kapatılabilir.
Amazon Nasıl Çalışır?
Amazon, şuan dünyanın en büyük e-ticaret sitesidir. Perakendecilerin ürünlerini platformlarında satmalarına izin verdiği için popülaritesi arttı. Üreticiler ve markalar Amazon mağazalarında ek bir satış kanalı olarak satış yapabilmektedir. Bir Amazon satıcı hesabı açarak onaylandıktan sonra, Amazon’da satış yapmaya başlayabilirsiniz. Ancak, tüm markalar ve ürünler onaylanmaz. Marka hakları konusunda sistem çok hassastır.
Peki, Amazon’da dropshipping tam olarak nasıl yapılıyor? Amazon’da Fulfilled by Amazon (FBA) programıyla, sizin yerinize ürünlerinizin envanterini taşıdıkları ve doğrudan müşterilerinize gönderdikleri Amazon’a gönderiyorsunuz. Bu programın avantajı, Amazon’un piyasadaki en hızlı teslimat sürelerine sahip olması ve böylece müşterilerinizin ürünlerini daha erken teslim almasıdır.
Amazon dropshipping yapmanın diğer bir başarılı yöntemi ise farklı ülkelerde yer alan Amazon mağazaları arasında ürün gönderimi yapmaktır. Bu yöntemde örneğin; Amerika Amazon mağazasından bir ürünü Kanada Amazon mağazası müşterisine göndererek satış yapabilirsiniz. Bu yöntemde müşteri sorunu yaşamadığınız sürece risk yoktur. Aslında Amazon’da her türlü satış yönteminde bu kural geçerli, müşteri sorunları mağazanızı kapatabilir. Müşteri memnuniyeti Amazon’da en önemli mesele diyebiliriz.

Amazon Dropshipping Kılavuzu: Amazon Stratejileri

Amazon dropshipping kılavuzunun bu bölümünde, Amazon’da başarılı olmak için birkaç strateji öğreneceksiniz.
Satın al kutusu kazan
Amazon’un satışlarının çoğu, satın alma kutusundan geliyor. Böylece, bir dropshipper olarak amacınız, satın alma kutusunu kazanmaktır, böylece siz de satışlarınızı maksimize edebilirsiniz. Öncelikle, yüksek bir satıcı puanına sahip olmanız gerekir. Birçoğu % 95’in üzerinde bir dereceye sahip olduklarında satın alma kutusuna sahip olmuşlardır. İkincisi, ürünleri hızlı bir şekilde, ideal olarak 14 gün içinde göndermelisiniz. Üçüncü olarak, maliyetiniz (gönderim ve ürün maliyeti toplamı) sunulmakta olan diğer tekliflerin çoğundan daha düşük olmalıdır. Düşük iade oranına sahip olmak, hızlı müşteri yanıt süresi ve yüksek geri bildirim puanı da satın alma kutusunu kazanmanıza yardımcı olur.
Sadece Amazon’a güvenme
Sadece Amazon’dan satışa bağımlı olmayın. Kendi online mağazanıda al. Amazon’u birçok satış kanalında çalıştırın, Amazon mağazanızı bazı e-ticaret sistemlerine entegre edebilirsiniz, riskleri en aza indirirken satışlarınızdaki şansınızı artırırsınız. Ayrıca, bir müşteri markanızı tanırsa, sizden Amazon’dan satın alma olasılığı daha yüksektir. Müşterilerinizin olduğu yerde olun.
% 95 satıcı puanını hedefle
% 95 veya daha yüksek bir satıcı puanına sahip olmak, satın alma kutusunu kazanma olasılığınızı artırır. Aynı zamanda mükemmeldir, çünkü organik aramalarda görünme olasılığınızı artırır. Ayrıca, puanınız yüksekse, müşterilerin size daha fazla güvenme olasılığı daha yüksek olduğundan, yüksek bir satıcı puanına sahip olmak önemlidir. Amazon mağazanıza düşük derecelendirme oranına sahip olanlara göre rekabet avantajı sağlar.
Anahtar kelime araştırması yapın
Mağazanızın arama motorlarına yönelik ürün sayfalarını optimize etmenin yanı sıra, Amazon’da nasıl listeleneceğinizi öğrenirken, Amazon ürün sayfalarınızı optimize etmelisiniz. Popüler anahtar kelimeleri belirlemek için Google anahtar kelime planlayıcısı gibi araçları kullanabilirsiniz . Amazon reklamları yayınlarsanız, ürün sayfalarınızı optimize edebileceğiniz bir anahtar kelime kaynağına da erişebilirsiniz. Bunu yapmak organik olarak sıralamanıza yardımcı olacaktır. Reklam yayınlıyorsanız, müşterileri daha iyi hedeflemenize yardımcı olur.
Ürünlerinizi doğru fiyatlandırdığınızdan emin olun
Amazon ürünlerini fiyatlandırırken göz önünde bulundurulması gereken birkaç faktör var. İlk olarak, Amazon ücretlerinin maliyeti. Kar marjınızın Amazon’un aylık ve diğer ilgili ücretlerini ödemeye yetecek kadar yüksek olduğundan emin olun. İkincisi, kar marjlarınızın kar elde etmek için yeterince yüksek olduğundan emin olmalısınız. Bununla birlikte, satın alma kutusunu kazandığınızdan ve satış oluşturduğunuzdan emin olmak için fiyatlandırmayı rekabetçi bir şekilde düşünmeniz gerekir. Bir dropshipper olarak, sık sık rekabetçi kalmanızı sağlayan ücretsiz veya ucuz nakliye hizmeti sunabilirsiniz.
Rakiplerden daha iyi bir kupon indirimi sunun
Amazon kuponu oluşturarak müşterilerinizi sizden satın almaya teşvik edebilirsiniz. Kuponu kupon sitelerine tanıtırsanız, tatlı fırsatlar elde etmek isteyenlerden daha fazla trafik çekmenize yardımcı olabilirsiniz. Kuponu, masraflarınızı karşılamanıza ve kârlı kalmanıza olanak verecek şekilde fiyatlandırmanız gerektiğini unutmayın.
Bir Amazon satıcı hesabı oluşturun
Yüksek miktarda ürün satmayı planlıyorsanız, profesyonel bir hesaba sahip olmak en iyisidir. Bireysel satış planında, satılan ürün başına 0,99 sent ücret ödersiniz. İşletmenizi profesyonel hesaba geçirerek yatırım yapmak yeterince büyük bir kâr elde etmenizi sağlarken, aynı zamanda rekabetçi fiyatlandırmayı, arada sırada indirimi sunmanız gerektiğini de unutmayın. Bu nedenle, iyi marjlara sahip olmak önemlidir. Profesyonel bir satıcı hesabıyla, her ay bir abonelik ve birkaç ek ücret ödersiniz.
Amazon Satıcı Merkezinde e-postanız ile kayıt olacaksınız . Ardından, adınızı, e-postanızı ve şifrenizi doldurmanız gerekir. İşletmeniz hakkında adres ve vergi bilgileri gibi daha fazla ayrıntı sunacağınız yeni ekranlara yönlendirilmeye devam edeceksiniz.
Ürün kategorinizde onay alın
Daha önce bahsedildiği gibi, bazı nişler ve ürün türleri Amazon onayını gerektirir. Moda, Güzellik ve Takı, Amazon mağazanıza başlamadan önce onay gerektiren popüler nişlerden bazılarıdır. Her kategori için özel onaylama gereksinimlerini görüntüleyebilirsiniz.

Bu Amazon dropshipping kılavuzunda, Amazon üzerinde dropshipping faydalarını, eksilerini ve Amazon’da dropshipping yöntemlerini öğrendiniz.

Hiç yorum yok