Header Ads

"Yastık kullanamadım" Ünlülerin yeni trendi!



Dünyadaki birçok insan koronavirüslere karşı savaşmaya başladı ve sosyal medyada birçok eğilim ortaya çıktı. İnternet ortamındaki en çarpıcı trendlerden biri "İzole Yastık Mücadelesi" dir. Ünlüler, etkileyiciler ve sosyal medya kullanıcıları, trendleri takip etmek için kıyafetler yapmak ve fotoğraflarını Instagram'da paylaşmak için yastıklar kullanıyor ...
NESLİHAN DEMİR

NESLİHAN DEMİR
Eksik kalmayalım dedik ama ben biraz gürbüz olduğum için normal yastık kullanamadım. Benim ki minder challange oldu...

EDA TAŞPINAR

EDA TAŞPINAR 

Ne giysek, ne giysek? Heh olur olur, yastık olur!

ESRA- CEYDA ERSOY

ESRA- CEYDA ERSOY 

Karantina modası!


DİLA TARKAN

DİLA TARKAN 

Yaz gelmiş diyorlar o zaman ben kaçtım


IVANA SERT


Hiç yorum yok